Smocza Skała jest pokojem powstałym w miejscu dawnego Gabinetu Lekarskiego (Medical Room) będącego pierwszym naszym scenariuszem. Pokój został otwarty z początkiem marca 2016 r. Charakteryzje się średniowiecznym klimatem rycerskim, związanym z uniwersum Pieśni Lodu i Ognia. Oczywiście znajomość serialu i/lub powieści nie jest wymagana. Pokój należy klasyfikować jako pokój starszej generacji z pojedynczymi elementami pasującymi do generacji nowszej. Rekomendujemy go grupom początkującym oraz tym spośród doświadczonych, którzy cenią sobie pokoje zagadek w stylu klasycznym.
Pokój ma możliwość dostosowania do gry dla dzieci (od 11 lat). Młodsi mogą tutaj grać, ale wyłącznie z minimum jednym dorosłym. Pokój polecany dla grup początkujących, lecz niekoniecznie na pierwszy raz. Kilka elementów tutaj może już wymagać pewnego doświadczenia.
Fabuła
Twierdza na Smoczej Skale, siedziba lorda Stannisa Baratheona skrywa wiele mrocznych tajemnic, sięgających czasów Aegona Zdobywcy. Czekają na Ciebie tajemnice starej warowni, magia Melisandre z Asshai, tajemne spiski i sieć intryg. Odkryj tajne raporty oraz tożsamość zdrajcy prawowitego króla. Pospiesz się, bo gdy wrócą wartownicy, skończysz w ogniu jako ofiara na cześć R’hlorra.
Smocza Skała jest pokojem powstałym w miejscu dawnego Gabinetu Lekarskiego (Medical Room) będącego pierwszym naszym scenariuszem. Pokój został otwarty z początkiem marca 2016 r. Charakteryzje się średniowiecznym klimatem rycerskim, związanym z uniwersum Pieśni Lodu i Ognia. Oczywiście znajomość serialu i/lub powieści nie jest wymagana. Pokój należy klasyfikować jako pokój starszej generacji z pojedynczymi elementami pasującymi do generacji nowszej. Rekomendujemy go grupom początkującym oraz tym spośród doświadczonych, którzy cenią sobie pokoje zagadek w stylu klasycznym.
Pokój ma możliwość dostosowania do gry dla dzieci (od 11 lat). Młodsi mogą tutaj grać, ale wyłącznie z minimum jednym dorosłym. Pokój polecany dla grup początkujących, lecz niekoniecznie na pierwszy raz. Kilka elementów tutaj może już wymagać pewnego doświadczenia.
Fabuła
Twierdza na Smoczej Skale, siedziba lorda Stannisa Baratheona skrywa wiele mrocznych tajemnic, sięgających czasów Aegona Zdobywcy. Czekają na Ciebie tajemnice starej warowni, magia Melisandre z Asshai, tajemne spiski i sieć intryg. Odkryj tajne raporty oraz tożsamość zdrajcy prawowitego króla. Pospiesz się, bo gdy wrócą wartownicy, skończysz w ogniu jako ofiara na cześć R’hlorra.
Kopalnia to drugi pokój w Open The Door, otwarty 6. kwietnia 2015. Ma on zupełnie odmienny styl i jest pierwszym pokojem w Polsce urządzonym w takim klimacie. Gra odbywa się pomieszczeniu przypominającym pokój urządzony w tunelu dawnego wyrobiska kopalni. Oznacza to, że gra prowadzona będzie w podziemnych ciemnościach, a jedynym źródłem światła będą górnicze kaski z latarką. Należy pamiętać, że to prawdopodobnie najstarszy nadal istniejący pokój zagadek na Śląsku, przez co należy go traktować jako pokój najstarszej generacji. Polecamy przede wszystkim grupom na pierwszy raz, rodzinom czy młodszym uciekinierom, a także fanom ER-owej klasyki.
Pokój ma możliwość dostosowania do gry dla dzieci (od 11 lat). Młodsi mogą tutaj grać, ale wyłącznie z minimum jednym dorosłym.
Należy pamiętać, że to bardzo wiekowy pokój w stylu pierwszych pokojów zagadek, przez co doświadczonym grupom (mającym minimum kilka pokojów za sobą) polecamy wybrać inny pokój z naszej oferty.
Fabuła
Zgubiliście się w czasie zwiedzania zabytkowej kopalni, trafiając do miejsca o którym nikt nigdy nie słyszał. W tunelu opuszczonego wyrobiska trafiacie na pomieszczenie, którego wyposażenie wskazuje na to, że ktoś tu kiedyś mieszkał... . Być może mieszka nadal? Czy to Skarbnik ze słowiańskich legend? Widzisz upływający czas, słyszysz odległe odgłosy, lecz jesteś zamknięty. Walczysz o każde źródło światła, które może pomóc odkryć Ci klucz. Miernik metanu wskazuje zagrożenie wybuchem… uciekaj!
Kopalnia to drugi pokój w Open The Door, otwarty 6. kwietnia 2015. Ma on zupełnie odmienny styl i jest pierwszym pokojem w Polsce urządzonym w takim klimacie. Gra odbywa się pomieszczeniu przypominającym pokój urządzony w tunelu dawnego wyrobiska kopalni. Oznacza to, że gra prowadzona będzie w podziemnych ciemnościach, a jedynym źródłem światła będą górnicze kaski z latarką. Należy pamiętać, że to prawdopodobnie najstarszy nadal istniejący pokój zagadek na Śląsku, przez co należy go traktować jako pokój najstarszej generacji. Polecamy przede wszystkim grupom na pierwszy raz, rodzinom czy młodszym uciekinierom, a także fanom ER-owej klasyki.
Pokój ma możliwość dostosowania do gry dla dzieci (od 11 lat). Młodsi mogą tutaj grać, ale wyłącznie z minimum jednym dorosłym.
Należy pamiętać, że to bardzo wiekowy pokój w stylu pierwszych pokojów zagadek, przez co doświadczonym grupom (mającym minimum kilka pokojów za sobą) polecamy wybrać inny pokój z naszej oferty.
Fabuła
Zgubiliście się w czasie zwiedzania zabytkowej kopalni, trafiając do miejsca o którym nikt nigdy nie słyszał. W tunelu opuszczonego wyrobiska trafiacie na pomieszczenie, którego wyposażenie wskazuje na to, że ktoś tu kiedyś mieszkał... . Być może mieszka nadal? Czy to Skarbnik ze słowiańskich legend? Widzisz upływający czas, słyszysz odległe odgłosy, lecz jesteś zamknięty. Walczysz o każde źródło światła, które może pomóc odkryć Ci klucz. Miernik metanu wskazuje zagrożenie wybuchem… uciekaj!
Stacja Kosmiczna to najnowszy pokój gliwickiego Open The Door przy ul. Zwycięstwa 50/8 (jednak wyraźnie starszy względem pokoi przy ul. Zwycięstwa 17/1). Powstał w Grudniu 2016 roku i zaskoczyć potrafi także doświadczonych uciekinierów. Schemat i poziom rozgrywki został tak dopasowany, aby był doskonałym wyborem zarówno dla początkujących graczy jak i dla tych wymagających. W kosmicznej scenerii znajdziecie wiele unikatowych niespodzianek jak i ekscytujących zwrotów akcji. Pokój należy klasyfikować do scenariuszy okresu przejściowego pomiędzy pokojami starszej i nowszej generacji. Jak o żadnym innym można powiedzieć, że jest to pokój praktycznie dla każdego.
Pokój ma możliwość dostosowania do gry dla dzieci (od 11 lat). Młodsi mogą tutaj grać, ale wyłącznie z minimum jednym dorosłym. Pokój uchodzi - wg Waszych opinii - za najlepszy spośród trzech istniejących w tej lokalizacji.
Fabuła
Znaleźliście się na pokładzie stacji kosmicznej, w ramach misji Apollo 18. Niestety, Wasza kilkuosobowa załoga znalazła się w beznadziejnym położeniu. Nastąpiła awaria układu zasilania oraz ogromny wyciek zapasów tlenu, przez co będziecie musieli działać bardzo szybko. Nie jesteście w stanie uratować powodzenia misji, ale czy będziecie w stanie uratować siebie? Zapasów tlenu starczy już tylko na 60 minut, i właśnie tyle macie czasu na to, aby odnaleźć plany stacji i odnaleźć drogę do kapsuły ratunkowej. Pamiętajcie, że na Waszej drodze może stanąć nie tylko czas i brak tlenu, ale także próżnia kosmiczna... .
Stacja Kosmiczna to najnowszy pokój gliwickiego Open The Door przy ul. Zwycięstwa 50/8 (jednak wyraźnie starszy względem pokoi przy ul. Zwycięstwa 17/1). Powstał w Grudniu 2016 roku i zaskoczyć potrafi także doświadczonych uciekinierów. Schemat i poziom rozgrywki został tak dopasowany, aby był doskonałym wyborem zarówno dla początkujących graczy jak i dla tych wymagających. W kosmicznej scenerii znajdziecie wiele unikatowych niespodzianek jak i ekscytujących zwrotów akcji. Pokój należy klasyfikować do scenariuszy okresu przejściowego pomiędzy pokojami starszej i nowszej generacji. Jak o żadnym innym można powiedzieć, że jest to pokój praktycznie dla każdego.
Pokój ma możliwość dostosowania do gry dla dzieci (od 11 lat). Młodsi mogą tutaj grać, ale wyłącznie z minimum jednym dorosłym. Pokój uchodzi - wg Waszych opinii - za najlepszy spośród trzech istniejących w tej lokalizacji.
Fabuła
Znaleźliście się na pokładzie stacji kosmicznej, w ramach misji Apollo 18. Niestety, Wasza kilkuosobowa załoga znalazła się w beznadziejnym położeniu. Nastąpiła awaria układu zasilania oraz ogromny wyciek zapasów tlenu, przez co będziecie musieli działać bardzo szybko. Nie jesteście w stanie uratować powodzenia misji, ale czy będziecie w stanie uratować siebie? Zapasów tlenu starczy już tylko na 60 minut, i właśnie tyle macie czasu na to, aby odnaleźć plany stacji i odnaleźć drogę do kapsuły ratunkowej. Pamiętajcie, że na Waszej drodze może stanąć nie tylko czas i brak tlenu, ale także próżnia kosmiczna... .
Świątynia Zagłady to pierwszy pokój w naszym nowym lokalu przy ulicy Zwycięstwa 17/1, który został otwarty z końcem czerwca 2018 roku. Pokój nawiązuje do historii związanej z kulturą starożytnych Majów oraz Azteków, co jest główną osią fabularną gry. Oczywiście - jak to w Escape Room - szczegóły owiane są tajemnicą. Jednakże tutaj gra trwa aż 80 minut, przy czym pokój jest bardzo zaskakujący, a sam scenariusz oryginalny i rozbudowany (jeden z najbardziej rozbudowanych w Polsce). Z całą pewnością nawet najbardziej doświadczeni (pokój rekomendujemy zwłaszcza doświadczonym grupom) gracze niejednokrotnie się w pokoju dadzą zaskoczyć. Jednak, aby w pełni oddać klimat tej rozgrywki, trzeba ją po prostu przeżyć. Pokój nie należy też do łatwych, za to z całą pewnością należy go zaliczyć do pokoi najnowszej generacji. Polecamy grupom zaawansowanym, a także dla każdego kto ma na koncie minimum kilka pokoi.
Świątynia Zagłady ma swoją wyjątkową specyfikę, z czym wiązą się także pewne obostrzenia i ograniczenia w jego użytkowaniu. Bezwględnie pokój nie jest przeznaczony dla dzieci ani dla osób niepełnosprawnych lub o ograniczonej zdolności poruszania się. Grać w pokoju można od 15. roku życia. Osoby młodsze mogą brać udział wyłącznie wraz z pełnoletnimi opiekunami. Poza zadaniami logicznymi, pokój w kilku miejscach wymaga pełnej sprawności fizycznej (przynajmniej części osób wchodzących w skład grupy). Maksymalna ilość graczy to 6, co jest liczbą nieprzekraczalną. Grać w pokoju można już w 2 osoby, jednakże rekomendujemy grę w liczbie minimum 4 osób co pozwoli w pełni cieszyć się grą i zwiększyć swoją szansę na sukces. W szczegóły i zasady tego pokoju, wprowadzimy Was jak zwykle, tuż przed grą.
Fabuła
Wkroczenie na teren starożytnej Świątyni Zagłady, uważane jest przez strzegące tego miejsca istoty za świętokradztwo. Dawne legendy głoszą, że w świątyni znajduje się grobowiec okrutnego władcy, który sprowadził na swój lud - głód, strach i krew. Mit głosi, że władca, którego imię zatarł nieubłagany czas, został przeklęty przez samego Kukulkana, który też uwięził jego duszę w tych murach. Czy zdołacie odkryć jego imię i grobowiec oraz zrabować przeklęty wraz z nim skarb? Czy górę weźmie Wasz strach przed klątwą czy też Wasz zuchwałość i żądza złota? Rozwiązanie tajemnicy i zdobycie złota to nie wszystko. Musicie uciec, nim dopadnie Was gniew dawnych bogów.
Świątynia Zagłady to pierwszy pokój w naszym nowym lokalu przy ulicy Zwycięstwa 17/1, który został otwarty z końcem czerwca 2018 roku. Pokój nawiązuje do historii związanej z kulturą starożytnych Majów oraz Azteków, co jest główną osią fabularną gry. Oczywiście - jak to w Escape Room - szczegóły owiane są tajemnicą. Jednakże tutaj gra trwa aż 80 minut, przy czym pokój jest bardzo zaskakujący, a sam scenariusz oryginalny i rozbudowany (jeden z najbardziej rozbudowanych w Polsce). Z całą pewnością nawet najbardziej doświadczeni (pokój rekomendujemy zwłaszcza doświadczonym grupom) gracze niejednokrotnie się w pokoju dadzą zaskoczyć. Jednak, aby w pełni oddać klimat tej rozgrywki, trzeba ją po prostu przeżyć. Pokój nie należy też do łatwych, za to z całą pewnością należy go zaliczyć do pokoi najnowszej generacji. Polecamy grupom zaawansowanym, a także dla każdego kto ma na koncie minimum kilka pokoi.
Świątynia Zagłady ma swoją wyjątkową specyfikę, z czym wiązą się także pewne obostrzenia i ograniczenia w jego użytkowaniu. Bezwględnie pokój nie jest przeznaczony dla dzieci ani dla osób niepełnosprawnych lub o ograniczonej zdolności poruszania się. Grać w pokoju można od 15. roku życia. Osoby młodsze mogą brać udział wyłącznie wraz z pełnoletnimi opiekunami. Poza zadaniami logicznymi, pokój w kilku miejscach wymaga pełnej sprawności fizycznej (przynajmniej części osób wchodzących w skład grupy). Maksymalna ilość graczy to 6, co jest liczbą nieprzekraczalną. Grać w pokoju można już w 2 osoby, jednakże rekomendujemy grę w liczbie minimum 4 osób co pozwoli w pełni cieszyć się grą i zwiększyć swoją szansę na sukces. W szczegóły i zasady tego pokoju, wprowadzimy Was jak zwykle, tuż przed grą.
Fabuła
Wkroczenie na teren starożytnej Świątyni Zagłady, uważane jest przez strzegące tego miejsca istoty za świętokradztwo. Dawne legendy głoszą, że w świątyni znajduje się grobowiec okrutnego władcy, który sprowadził na swój lud - głód, strach i krew. Mit głosi, że władca, którego imię zatarł nieubłagany czas, został przeklęty przez samego Kukulkana, który też uwięził jego duszę w tych murach. Czy zdołacie odkryć jego imię i grobowiec oraz zrabować przeklęty wraz z nim skarb? Czy górę weźmie Wasz strach przed klątwą czy też Wasz zuchwałość i żądza złota? Rozwiązanie tajemnicy i zdobycie złota to nie wszystko. Musicie uciec, nim dopadnie Was gniew dawnych bogów.
Szlak Nieumarłych to najnowsza realizacja gliwickiego Open The Lock, z premierą w Listopadzie 2019, zlokalizowany przy ul. Zwycięstwa 17/1. Ten pokój to najbardziej interaktywny i immersyjny pokój jaki dotychczas został stworzony przez Open The Lock Gliwice. W środku została stworzona unikalna scenografia, która przenosi nas w zupełnie inny wymiar, w upiorny leśny cmentarz i... nie tylko. Ktoś kto odwiedził Świątynię Zagłady, zauważy że Szlak nie ustępuje mu w rozmachu jeśli chodzi o architekturę. Tu jednak znacznie większy nacisk został położony na klimat oddający duszę miejsca w którym jesteśmy, a także wczucie się w fabularną rolę jaką jest przywrócenie ładu między światami żywych i umarłych.
To jest scenariusz z kategorii Horror, pierwsza nasza produkcja tego gatunku. Dlatego też ostrzegamy, aby mieć mocne nerwy bo kilkukrotnie naprawdę będzie można się przestraszyć. Nie mniej należy do Horrorów "lekkiego gatunku" budowanego przede wszystkim w historii i nastroju, a nie przez rzeczywiste ciągłe budowanie poczucia strachu. W pokoju zaplanowano wiele zadań, rozłożonych na 80 minut. Na pewno odnajdą się tu przede wszystkim doświadczeni (nawet bardzo) gracze, ale nie powinien jednocześnie zniechęcać grup mniej zaawansowanych o ile wybiorą się w min. 4 osoby. Zalecamy mieć przynajmniej kilka pokoi na koncie zanim zawitacie na Szlak. Nie ukrywamy, że poziom trudności jest dość wysoki przez co warto mieć doświadczenie zanim zdecydujemy się na ten scenariusz. Zapraszamy, bo naprawdę warto!
Grać w pokoju można od 15. roku życia. Młodsi mogą grać tylko wraz z opiekunem/opiekunami. Jednakże ze względu na trudność pokoju oraz jego zaawansowanie, stanowczo odradzamy gry w systemie np. jeden dorosły + kilkoro dzieci.
Fabuła
Świat okrył się mrokiem. W głębi lasu ukryta jest pradawna Nekropolia leżąca na niezbadanym, owianym złą sławą trakcie, zwanym Szlakiem Nieumarłych. Legendy głoszą, że podróż Szlakiem to droga w jedną stronę, droga z której nie można zawrócić. W jej mrokach kryje się zło, które nie należy już do tego świata, i to niejedno zło. Gdzieś, w nieznanym nikomu miejscu kryje się pustelnia Nekromanty, który praktykuje zakazaną magię krwi, głównie ludzkiej… . Sprzymierzeni z nami druidzi z Zaklętego Kręgu twierdzą, że zatarcie granicy między światami to skutek jego czarnej magii. Musicie zmierzyć się z koszmarem i wypełnić misję, której zwieńczeniem będzie przywrócenie ładu między światami. Między światem żywych, a światem umarłych.
Szlak Nieumarłych to najnowsza realizacja gliwickiego Open The Lock, z premierą w Listopadzie 2019, zlokalizowany przy ul. Zwycięstwa 17/1. Ten pokój to najbardziej interaktywny i immersyjny pokój jaki dotychczas został stworzony przez Open The Lock Gliwice. W środku została stworzona unikalna scenografia, która przenosi nas w zupełnie inny wymiar, w upiorny leśny cmentarz i... nie tylko. Ktoś kto odwiedził Świątynię Zagłady, zauważy że Szlak nie ustępuje mu w rozmachu jeśli chodzi o architekturę. Tu jednak znacznie większy nacisk został położony na klimat oddający duszę miejsca w którym jesteśmy, a także wczucie się w fabularną rolę jaką jest przywrócenie ładu między światami żywych i umarłych.
To jest scenariusz z kategorii Horror, pierwsza nasza produkcja tego gatunku. Dlatego też ostrzegamy, aby mieć mocne nerwy bo kilkukrotnie naprawdę będzie można się przestraszyć. Nie mniej należy do Horrorów "lekkiego gatunku" budowanego przede wszystkim w historii i nastroju, a nie przez rzeczywiste ciągłe budowanie poczucia strachu. W pokoju zaplanowano wiele zadań, rozłożonych na 80 minut. Na pewno odnajdą się tu przede wszystkim doświadczeni (nawet bardzo) gracze, ale nie powinien jednocześnie zniechęcać grup mniej zaawansowanych o ile wybiorą się w min. 4 osoby. Zalecamy mieć przynajmniej kilka pokoi na koncie zanim zawitacie na Szlak. Nie ukrywamy, że poziom trudności jest dość wysoki przez co warto mieć doświadczenie zanim zdecydujemy się na ten scenariusz. Zapraszamy, bo naprawdę warto!
Grać w pokoju można od 15. roku życia. Młodsi mogą grać tylko wraz z opiekunem/opiekunami. Jednakże ze względu na trudność pokoju oraz jego zaawansowanie, stanowczo odradzamy gry w systemie np. jeden dorosły + kilkoro dzieci.
Fabuła
Świat okrył się mrokiem. W głębi lasu ukryta jest pradawna Nekropolia leżąca na niezbadanym, owianym złą sławą trakcie, zwanym Szlakiem Nieumarłych. Legendy głoszą, że podróż Szlakiem to droga w jedną stronę, droga z której nie można zawrócić. W jej mrokach kryje się zło, które nie należy już do tego świata, i to niejedno zło. Gdzieś, w nieznanym nikomu miejscu kryje się pustelnia Nekromanty, który praktykuje zakazaną magię krwi, głównie ludzkiej… . Sprzymierzeni z nami druidzi z Zaklętego Kręgu twierdzą, że zatarcie granicy między światami to skutek jego czarnej magii. Musicie zmierzyć się z koszmarem i wypełnić misję, której zwieńczeniem będzie przywrócenie ładu między światami. Między światem żywych, a światem umarłych.
Pokój w budowie
Pokój w budowie