POKOJE ZAGADEK

- Ilość graczy: 2-6
- Czas gry: 80 minut
- Cena: 180-220 zł
- Lokalizacja: Zwycięstwa 17/1 (1.Piętro, nad KARTONem)
- Poziom trudności: 9/10
-
Fabuła
Wkroczenie na teren starożytnej Świątyni Zagłady, uważane jest przez strzegące tego miejsca istoty za świętokradztwo. Dawne legendy głoszą, że w świątyni znajduje się grobowiec okrutnego władcy, który sprowadził na swój lud - głód, strach i krew. Mit głosi, że władca, którego imię zatarł nieubłagany czas, został przeklęty przez samego Kukulkana, który też uwięził jego duszę w tych murach. Czy zdołacie odkryć jego imię i grobowiec oraz zrabować przeklęty wraz z nim skarb? Czy górę weźmie Wasz strach przed klątwą czy też Wasz zuchwałość i żądza złota? Rozwiązanie tajemnicy i zdobycie złota to nie wszystko. Musicie uciec, nim dopadnie Was gniew dawnych bogów.

- Ilość graczy: 2-6
- Czas gry: 80 minut
- Cena: 180-220 zł
- Lokalizacja: Zwycięstwa 17/1 (1.Piętro, nad KARTONem)
- Poziom trudności: 9/10
-
Fabuła
Świat okrył się mrokiem. W głębi lasu ukryta jest pradawna Nekropolia leżąca na niezbadanym, owianym złą sławą trakcie, zwanym Szlakiem Nieumarłych. Legendy głoszą, że podróż Szlakiem to droga w jedną stronę, droga z której nie można zawrócić. W jej mrokach kryje się zło, które nie należy już do tego świata, i to niejedno zło. Gdzieś, w nieznanym nikomu miejscu kryje się pustelnia Nekromanty, który praktykuje zakazaną magię krwi, głównie ludzkiej… . Sprzymierzeni z nami druidzi z Zaklętego Kręgu twierdzą, że zatarcie granicy między światami to skutek jego czarnej magii. Musicie zmierzyć się z koszmarem i wypełnić misję, której zwieńczeniem będzie przywrócenie ładu między światami. Między światem żywych, a światem umarłych.

- Ilość graczy: 2-5
- Czas gry: 75 minut
- Cena: 220-220 zł
- Lokalizacja: Zwycięstwa 17/1 (1.Piętro, nad KARTONem)
- Poziom trudności: 7/10
-
Fabuła
Pokój w budowie